tirsdag den 18. marts 2014

Tilbage igen ♡♡


Jeg har holdt en laaaaang pause fra bloggen, men nu er jeg tilbage. Der er sket en masse ting i mit siden sidst. Jeg går blandt andet ikke på Slagelse gymnasium mere, årsagen til dette er egentlig at gymnasiet bare ikke var mig. Jeg er sgu ikke den person der gider sidde og bruge flere timer på at skrive en åndssvags opgave som jeg egentlig ikke kan bruge til noget. Så nu går jeg på hg, som egentlig er mere relevant for det jeg vil senere hen i livet - nemlig noget med butik. En af mine største drømme er nemlig at få min egen livsstilsbutik. 

Alting går bare pisse godt for tiden, jeg har den sødeste kæreste - som jeg efterhånden snart har været sammen med en del tid. I skolen går det også pisse godt, har lige fået 12 i en engelsk opgave - hvilket egentlig kommer meget bag på mig da jeg altid har været en idiot til engelsk. Jeg er næsten lige fyldt 19 år, hvilket virkelig er mærkeligt da det føles som mindre enden måned siden at jeg fyldte 18, men hvad kan jeg sige tiden går bare utroligt stærk ! 


- Simone nicoline 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

kommentar

Sidevisninger i alt