tirsdag den 2. juli 2013

NEW IN

I går fik jeg endelig taget mig sammen til at investerer i en Ipad, som jeg skal have med på sommerferie.
 Jeg fandt den her på Computercity til 2798 DDK. Så der var ikke så megen tøven, den måtte jeg bare eje til den pris.
Der står 1-3 dages leveringstid, så jeg glæder mig til på fredag hvor den forhåbentlig kommer hjem til mig ! 

Jeg er lige kommet hjem fra en shoppingtur i Slagelse med min gode veninde.
 Jeg fik brugt en del penge, så nu skal der ikke bruges flere inden turen går sydpå.... 
Hold kæft hvor jeg glæder mig til at komme afsted ! 

Dagens fund 

H&M 30 DDK

BH FEMILET 350 DDK
MATAS GOSH LÆBESTIFT 89,95 DDK
EYELINER 56,21 DDK

H&M 100 DDK

TREND ACCESSORIES 99,95 DDK

TREND ACCESSORIES 100 DKK

MATAS 89,95DDK

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

kommentar

Sidevisninger i alt