mandag den 5. marts 2012

LONDON!


Ja, så er det snart ved at være. Eller snart og snart, der er dog et par uger til at turen går til London på studierejse. Hvilket jeg glæder mig hjernedødt meget til, da jeg aldrig har været i London. Det bliver virkelig en oplevelse, vi skal ud at se alt muligt. Hvilket jeg normalt ville hade, men tanken om at jeg befinder mig i London der, så rør det mig overhovedet ikke. Jeg skal bare over og bruge en penge på alt muligt lækkert. Og da jeg lige har haft fødselsdag her i sidste uge, så mangler jeg da i hvert fald ikke penge..

Kys Simone Nicoline <3

4 kommentarer:

  1. Hey :-)
    Super fed blog! Jeg er nu blevet fast læser og håber, at du i hvert fald også vil kigge forbi min blog.
    // Majken
    majkencelina.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Hejsa :-)
    Tusind tak! Jeg tager lige et kig forbi din blog også.

    SvarSlet
  3. Haha, hvor er den fin den lille tegning. :-)

    Kig gerne forbi min blog, Posgaard.dk

    SvarSlet
  4. Hej Simone! Super fedt billede, har du selv tegnet det eller? Tænkte på om jeg måtte låne det til min blog, skal til London om nogle måneder og så ville jeg gerne bruge det? :-) Knus

    SvarSlet

kommentar

Sidevisninger i alt